14 maj 2009

En offentlig ursäkt

Med tanke på hur mycket sex jag har pratat i Kvällspasset har nu Soraya börjat kalla mig för Knull-Elin. Av eventuellt samma orsak var jag ikväll med som Cissi Wallins expert på otrohet och ligga med kollegor.

Man kan ju tycka att jag någon gång i sändningen, till exempel när jag nämnde min pojkvän och att ligga med någon på arbetsplatsen, borde ha nämnt faktumet att jag faktiskt ligger med en annan sidekick regelbundet under en förhållandedefinition.
- Vem på P3 skulle du helst vilja ligga med? undrade Cissi.
Ett relativt närliggande svar på den frågan skulle till exempel vara min pojkvän.
- Soraya!, utbrast jag, i förmiddags när hon ringde i ett jobbrelaterat ärende frågade hon mig om jag var naken!

Hej Gustav. I'm the worst. I'll make it up to you tomorrow.

7 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

aw

Den tjocke konsulten sa...

Sex säljer?

Soraya sa...

Hoho! Jag lyssnade på det i efterhand och höll på att gå sönder av skratt. Jag tror minsann det är dags att befästa min roll i ert förhållande som den andra kvinnan. Yay!

Grovt Initiativ sa...

det kan vara farligt att vara en tease för elin, soy.

Soraya sa...

Säger du bara för att du är avundsjuk..

Grovt Initiativ sa...

nä jag är glad att hon ändå nämnde nån annan som hellre-alternativ. det roliga var ju hur hon missade att ens påtala det uppenbara. det hade hon kunnat göra samtidigt och ba "eeeh fast jag säger soraya ändå".

men det var roligt att mobba med sms sen också.

Elin sa...

så så, there's plenty of Knull-Elin to go around.