10 februari 2009

Spisen är avstängd, kaffebryggaren utdragen, vattnet står INTE på

Tvångsneurotikern går sin sista runda i lägenheten innan hon lämnar Göteborg för resten av arbetsveckan. Folkhögskoleträff med textanalyser och samtal och lite, ack så välbehövligt, systerhäng väntar.

Bloggpaus också oh so välbehövlig. När jag kommer tillbaka ska jag varken vara dryg, överdrivet skrytig eller klichéartad individualist som är typiskt kvinnlig och skriver om relationer och sex, som påpekades kring föregående inlägg. Då ska jag vara klok, eftertänksam och skriva om Viktiga Saker.
Äh, jag skämta bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahahaha!

Ha det så bra därborta på folkhögskoleträffen!

Anonym sa...

det känns tomt.

Anonym sa...

UNDERBART. Jag ser fram emot fler inlägg på sveriges bästa blogg!