11 mars 2009

Vi jobbar på det

Elin Grelsson till Julia Skott idag 11:03
http://www.aftonbladet.se/debatt/lisamagnusson/article4612436.ab

den här har jag fått skickat till mig och folk har lagt in den i mitt kommentarsfält och tanken är väl att jag ska reagera på den och skriva ett blogginlägg om den. det enda jag åstadkommit hittills var inatt när jag låg sömnlös och skrev en emotext i huvudet med rubriken JAG HATAR SNYGGA TJEJER.
kan inte du skriva något lite mer vettigt och nyanserat om det?

Julia Skott till Elin Grelsson idag 11:26
Mmm, jag har sett den och funderat på en text. Som kanske kommer under dagen. =)

Elin Grelsson till Julia Skott idag 11:30
YEEES!

Julia Skott till Elin Grelsson idag 15:33
Sitter och utkastar Magnussontext men är också lite på nivå MEN VAFAN DU ÄR DUMIHUVET PHHHBBHTHTHTT (det där sista är pruttljud). Men jag jobbar på't.

Elin Grelsson till Julia Skott idag 15:45
Kul att du väljer den vägen. Min text är mer på den självhatiska och barnsliga nivån av JAG VET ATT JAG ÄR EN ELAK BITCH SOM HATAR SNYGGA TJEJER MEN JAG STÅR FÖR DET. som sagt. will not publish.

Julia Skott till Elin Grelsson idag 15:53
EN KUKEN IE krånglar och mitt svar försvann.
Min text är på G och handlar faktiskt om massa andra saker som jag inte orkar skriva igen. Jag tycker du ska publicera.

Elin Grelsson till Julia Skott idag 15:55
Nu bloggar jag vår konversation snart. (Med viss cencur självfallet).
Lär ju sluta med att jag publicerar. Så kan vi fortsätta gotta oss i fulbitterhet i offentligheten. Men det är ju alltid jag som får hatkommentarerna inte du. Dig älskar ju alla bara.

Julia Skott till Elin Grelsson idag 15:56
Förutom när jag är språkfascist.

Elin Grelsson till Julia Skott idag 15:58
Ja, förutom då :=)

4 kommentarer:

chall sa...

haha, senaste gången jag var på besök i min gamla hemstad pratade jag med en kompis ... han hävdade att han tyckt att jag varit snygg "hela tiden" nrä jag var yngre. pyttsan tänkte jag...

båväl, jag undrade i efterhand om jag verkligen itne var snygg (då) men att jag lyssnat lite för mycket på puckona som skrev "du är fet och ful" eftersom när jag ser på gamla kort ser jag inte helt oäven ut... ;) Idag tror jag att jag är ok, kanske erkänner att jag tycker jag är snyggo när jag är fuller (erkänner alltså, inte är snyggare).

:)

ser fram emot att läsa vad det blir du skrivit.

Anonym sa...

You got it, babe.

http://juliaskott.wordpress.com/2009/03/11/en-smart-brud-i-sunkforpackning/

Anonym sa...

det här med fulbitterhet är fö inte lämpligt om en är en puma. eller två, som i era fall.

Elin sa...

vad fin du är christina!