15 augusti 2008

It's bigger than hiphop

Jag är förkyld.
Mina trådlösa nätverksinställningar funkar inte som de ska.
Jag har inte orkat felsöka i feberdimman och kan således fetglömma att jag ska kunna utnyttja gratis Internet på tåget imorgon.
Jag är på väg nu. Det är allt jag orkar skriva.

Och jo, jag missar efter många ombloggade om och men den där konserten med Atmosphere och Brother Ali på söndag. Just nu är behovet att lämna stan och komma till Norrland större än behovet av en förmodad grym konsert.

Vi hörs nästa vecka.
Love.

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad trist, har sett dem live tre ggr och det brukar alltid vara grymt. men en tröst är ju att iaf atmosphere brukar komma till sverige hyfsat ofta.

krya på dig!

Anonym sa...

Vi har ju iallafall hemskt fint väder här i norr nu!

Anonym sa...

Hälsa älskade Norrland från mig!

Anonym sa...

Och vi väntar troget på dig. Låt norrland ge dig ro.

Anonym sa...

vad fina ni är!
tack och självklart hälsar jag norrland.