25 juni 2008

Jag var i alla fall naken

Egentligen skulle min telefonintervju hållas en timme senare, men när jag kommer ut från duschen hör jag hur telefonen ringer och jag springer dit och svarar. Jag ska hålla intervjun på en gång och jag säger ett ögonblick så pass att jag hinner torka håret någon sekund så att det inte ska droppa ner på mobiltelefonen. Några kläder hinner jag inte sätta på mig.
Nu har jag suttit i tjugo minuter helnaken vid mitt skrivbord och pratat med heta Andrew Vanwyngarden från MGMT.
Inte för att han visste att jag var naken, vi pratade om något rörande sex eller det fanns någon slags tention in the air. Men ändå. Djävligt hett alltså.

2 kommentarer:

Camila sa...

jag tycker det här var sanslöst kul. det blir ännu bättre när(om) han får reda på det!

Anonym sa...

jag tvivlar på att han får reda på det. risken/chansen är ganska liten. men fan vad jag längtar efter min framtid som egenföretagare och entrepenör med kontor hemma i lägenheten. största vinsten med ett sådant liv vore ju att sitta och göra jobbsamtal helnaken utan att personen på andra sidan har en aning om det. hehe.