12 september 2008

This is how we call it a comeback

Jag läser igenom mina texter, jag svarar på mailen, jag skriver sjukt smarta och roliga inledningar på artiklar och en mängd andra saker, jag diskuterar saker över telefon och är rolig och smart och sen ställer jag mig framför spegeln i den nya pennkjolen och tänker;
- Herregud. Det är helt absurt att den här kvinnan är singel. Hur är det möjligt att detta uppenbara kap nu inte ens dejtar någon? What’s WRONG with you people?

Vinnarlivet eller inte. Jag börjar hursomhelst och uppenbarligen bli mig själv igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Good call.

Anonym sa...

bra gjort, love!

Anonym sa...

det ar en skon kansla ar det inte!?

att kanna igen sig sjalv that is.... bra jobbat! :)

Anonym sa...

det är en skön känsla. den kommer och går. men progress is a slow progress, det vet jag ju. tack.