5 mars 2008

En officiell inbjudan (it was about bloody time)

Hej alla ni som läser Saker under huden, någon gång kikat in på Saker under huden, älskar bloggen, hatar bloggen, tycker att den är okej eller i alla fall lite småintressant ibland.
Hej alla ni som är sugna på konceptet bloggboksreleasefest och litterär hiphopfest.
Hej alla ni som vill ha en grym torsdagskväll strax efter löning med mat, öl, dans, litteratur, mingel.
Hej alla ni som vill ha möjlighet att köpa världens bästa bloggbok Always keepin’ it real till finaste extrapriset direkt från författaren i handen.
Hej alla ni som vill höra både Olivia Bergdahl och Elin läsa.

Kom till Kontiki den 27 mars.
Det kommer att bli fantastiskt.
Kvällen inleds vid 18 med fab buffé och då anmäler man det här senast 24 mars och annars tar man sig en öl eller någonting annat.
Också lyssnar man på grymma estradpoeten Olivia Bergdahl.
Sedan lyssnar man på yours truly när jag pratar om boken Always keepin’ it real och läser ur den.
Sedan börjar kvällens finfina DJ:s Boombox spela skivor också ägnar vi resten av kvällen åt dans, mingel, öldrickande, hångel, litterära samtal och god knows what not.

Boken finns till försäljning under kvällen, Boombox kommer spela alltifrån discolåtarna du inte visste att du älskade till en stor del av all hiphop som någonsin namedroppats på bloggen och det kommer helt enkelt bli en fantastisk kväll.

Vi ses där!

8 kommentarer:

Anonym sa...

En av alla dina anonyma läsare, men vi ses definitivt där!

Jenny sa...

Ey, hade det varit i Stockholm hade jag suttit på första bänkraden!

Anonym sa...

sofia: fint! det ska bli spännande att möta anonyma läsare.
jenny: tack. det blir nog en världsturné så småningom och då kommer jag förbi sthlm.

annelie sa...

vadå är det i gbg? eller va?

Anonym sa...

annelie: ja det är kind of där jag bor så det verkade som det naturliga och enklaste valet.

Anonym sa...

om jag hade varit i svedala hade jag nog nästan kommit (även om jag är sjukt blyg ;) ) Nu önskar jag dig lycka till och ha en rolig fest!!

skoj skoj med böcker!

annelie sa...

ja inte vet jag. tänkte att boken kanske hade typ lanseringsturne

Anonym sa...

åsa: tack! hoppas vi ses en annan gång.
annelie: I wish, men ingen vill betala den...