21 november 2007

I got weed, drink and a handycam - all of which is legal in Amsterdam

Nejmen alltså, jag slutar ju inte blogga. Jag tar inte ens paus. Saker under huden will go on forever. Det var inte så jag menade, bara att jag kommer att välja mina ord med mer omsorg ett tag.
De kommande fyra dagarna kommer dock den återbildade singelpakten i Majorna att förflytta sin dekadenta, moraliskt nedbrytande aktivitet söderut. Närmare bestämt till Amsterdam. Av vad jag hört om den staden erbjuder den fler möjligheter att utforska sin egen dekadens på än Göteborgs gamla en-öl-för-mycket-dåligt-one night stand-tillvaro.
Om man googlar på amsterdam och shopping kommer bland annat bilden ovan upp. Med tanke på att jag tänkt julklappshandla därnere kan det ju bli en riktigt intressant julafton i år. God jul mormor liksom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och Otto diskuterade vad jag skulle hitta på med er i helgen. "Första gången i Amsterdam?" frågade han. "Ja, jag tror det." "Då blir det väl det vanliga - Red Light, lapdance och knark." "Ja, inga jävla muséer i alla fall. Det får dom göra när jag är på jobbet."

Anonym sa...

lsm: HAHAHA. ja vi funderade på en andy warhol-utställning. så har man iaf gjort en vettig grej.

j sa...

vad mysigt med julshopping i amsterdam!