10 augusti 2009

Tack

För era kommentarer.
Tack Helena Bergman.
Tack Niklas Hellgren.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ! Ska fatta mig kort.
Jag tänker inte be om att du ska agera internetpsykolog för mig men du kanske kan ge mig tips på läsning, antingen i din blogg eller någon annanstans...

det är så att jag misstänker att min syster har en ätstörning, och jag kan inte hjälpa det men jag känner mig bara arg och irriterad, jag vet att det är en sjukdom men jag känner mig frustrerad över att hon inte kan hantera sina problem...och min syster är en stark person, inte alls en sån där självömkande mes som vill bli smal och krångla med maten för att det är den enda som går att ha kontroll över(förlåt alla med ätstörningar ingen disrespect).

fan vad flummigt det blev nu, men jag vill försöka förstå utan att bli lack.


Bra blogg också.
yo.