17 juli 2009

Tystnaden, luften, dofterna får ni tänka er själva









5 kommentarer:

Julia sa...

JAG VILLE JU OCKSÅ ÅÅÅÅ.

linda sa...

åh fint. denna sommaren är verkligen somrig! och jag tittade på blomman längst till vänster i bild och konstaterade sorgligt att jag slarvat med vattnandet av en likadan sån som jag fick för ett par veckor sen. nu vattnar jag och bär fram den och hoppas på att kunna rädda den.

ha det gott i sommarn, elin.

storey sa...

Oj. Har spenderat sista veckor med att jaga (Jämt)land och rike runt, efter en stuga av ungefär den här kalibern. Har kanske hittat en nu, som i alla fall går att modifiera åt det här hållet. Fan vad vackert det kan vara! Nästa sommar ska det som är idag är gult dränkas i faluröd likt en nytäljd dalahäst.

bokord sa...

jag gillar det :)

"oroshjärta" sa...

härliga blommor!