11 juli 2009

Have I told you lately that I love you part 2

Det är väl fördjävla fint ändå, när man sitter i ösregnet vid en öde spårvagnshållplats och gråter, att det finns människor som hör av sig på en gång och frågar hur man mår. Både nära vänner och somliga man knappt känner och andra som man inte träffat AFK, utan bara på älskade internets.

Det är så himla fint att komma hem till det här:

juliaskott Sat 11 Jul 01:41 via Direct Message
Du är bäst, det vet du va? Till och med när du är lite dum i huvet.

3 kommentarer:

Julia sa...

<3

(Fast vi känner väl varandra... =) )

Lina Neidestam sa...

Jag frågade min kollega Loka Kanarp om en bra blogg till min lunchläsning, hon rekommenderade din and she was right! Underbar läsning, hit skall jag återvända. Kanske redan till fikarasten.

Elin sa...

Loka Kanarp läser min blogg! Och du läser också min blogg nu! Du måste hälsa Loka!
(starstruck)